Lissy.Paris ! , En ny skrivare :)

Lissy.paris heter jag !
Jag ska vara en ny skrivare i denna klubb :)

Jag älskar den här klubben , läser den varje dag !
Sen är det ju super kul att läsa den , Och jag älskar designen :)

Men bara så att ni vet , så heter jag Lissy.Paris
Men Kati på riktigt , men ni kan kalla mig Cat :)

Jag är 13 år och fyller i Juli , den 4 :)

Jag gillar Lady gaga , MJ , och Beyonce ! <3<3
sen älskar jag frocoolcats suite!

besök henne !
Hon är supersnäll , är med henne jämt , och vi gör roliga saker tillsamans .

Jag gillar katter , hah , men inte alla .
Några hatar jag . Och några tycker jag är söta :)

// Lissy.Paris

(besök mig ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0